Bling bling

publicerat i Skönhet;
I tisdags testade jag detta nya från Isadora. Man tar ett nagellack och sedan strör på deras glitter. Dom rekommenderar att man sprayar hårspray ovanpå efter de. 
 
Jag testade bara på en nagel med vitt lack och silverglitter. Till en början såg de riktigt fint ut men bara efter ett par minuter hade nästan allt fallit av. Dock tog jag ingen hårspray på då jag va i en affär. Jag kan tänka mig att de kan vara bra med ett genomskinligt lack ovanpå nageln efter sprayen.. 
 
Jag köpte dock inte detta kitt då jag har idéer om att testa med eget glitter och lack. Tror de blir MINST lika bra.. Dock blev de ju bara bra i början så får hoppas att de sitter bättre med de jag ska testa. För detta föll av på kläder m.m. och de är ju inte alltid kul. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :