Prinsessbröllop

publicerat i Allmänt;
Ja, den 8 Juni gifte sig ju våran prinsessa Madeleine. Tanken var att jag, Andrea och Krille skulle klä upp oss och äta gott för att fira tillsammans! Dock så jobbade jag till 17 men dagen blev super ändå!
 
Jobbade som sagt men de förhindrar ju inte allt! Vi hade köpt hem tårtor från Maxi som va speciella just till dagen. Vi firade alla tillsammans vid tvn och kollade på hela bröllopet där!
 
   
 
När jag slutat vid 17 åkte jag hem för att duscha och göra mig iordning. Dock inge jättefinklädd men.. Senare sen kom Krille och Andrea och hade med sig en egengjord tårta som Andrea gjort. Jag stog för champagnen. Vi åt thaimat och kollade på bröllopet tillsammans. Jag hade ju redan sett de men de va lika roliga iallafall!
En riktig mysig kväll! Bilderna nedan är från Andreas blogg http://sirrewius.blogg.se/.
 
 
 
  
 
 
  
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :