Tillbaka till bloggen!

publicerat i Allmänt;
God kväll! Nu har jag tänkt att börja skriva igen. Eller har aldrig slutat med bloggen men de har inte blivigt någe skrivande bara.. Men nu är de mååånga som tjatar om att jag aldrig skriver så...

Under denna tid jag inte skrivit har jag gjort ganska mycke! Umgåtts med de närmaste som jag behövt!! Verkligen behövt! Har kännt att de varit lite mycke nu med skola, körkort, E som dött, sökande av jobb & lite så.. men dom närmaste har gjort mig glad ändå! Dom finns alltid där! Så underbart!!! De tackar jag för <3

Nu sitter jag & tittar på de härliga programmet "Familjen Annorlunda". Så skriver mer om mina veckor senare!


Saknar min älskade pojke! Han kommer nu att vara i lumpen i två veckor innan han får komma hem :( <3

Kommentera inlägget här :