Min torsdag!

publicerat i Allmänt;
God kväll från Skåneland! Här är de kallt & superhalt ute. Har precis varit iväg & handlat o man bara glider på vägarna. Så himla halt alltså!

Dagen idag började iallafall med en liten shoppingtur :) Inhandlade halsband, armband + ett belock till de, 3 tunikor, 2 par mysstrumpor, minispegel till väskan, foundation pensel, läppbalsam. + att jag storhandlade på apoteket. Bara massa tråk till min förkyldning :/ Tror de var allt som jag inhandlade då. Sen nu var vi iväg & handlade o då hittade jag självklart två superfina diskborstar, en liten rosa skrivbok, ögonbrynsplockare & en skvallertidning. Så idag har jag inhandlat mig endel.

Ska snart ladda upp med lite pizza & läsk. Ska väl försöka mig på att fota sakerna jag inhandlat de senaste dagarna så jag kan visa de ... Får se hur de går med den saken.. Ska försöka iallafall!

Kommentera inlägget här :