Vässare för smink

publicerat i Skönhet;
Sämsta vässaren någonsin!
 
Jag köpte denna vässaren då jag fick ett läppglans/penna som man behövde en stor vässare till. Dom på H&M sa att deras skulle fungera. 20 kr gav jag på min (rosa). När jag ska vässa pennan går går de inte? Först trodde jag de va någon skruvfunktion på den och man inte alls skulle vässa den...
 
Sen testade Anders och han fick inte heller de att fungera. Även Jenny testade med samma resultat som oss..
Då frågade jag en på Make Up Store när jag var där inne och handlade om hon visste hur jag skulle göra. Då tar hon fram deras vässare och de fungerar hur lätt som helst. Så Anders köpte en sån åt mig istället! Visst är den lite dyrare men de är lätt värt de! 
 
Så skippa H&Ms och köp en ordentlig på en gång istället! 
 
H&M 19.50 kr
Make Up Store 79 kr

Kommentera inlägget här :