Om min onsdag!

publicerat i Allmänt;
God kväll!
 
Min dag började kl 06 av väckarklockan... Regnet öste ner och åskan och blixten va de inte många sekunders mellanrum på ! Fyfan blir så jävla rädd och nervös över de. Översvämning va de också.. Såklart så gummistövlarna, regnjackan och paraply åkte på! Riktigt jobbigt att åka från Gosboll när de va de ovädret när man vet att han är rädd för åskan. Men mamma va förbi men då va vädret lugnt! 
 
Jag jobbade 7-13 innan jag hade sjukgymnasten kl 14-15. Träning idag och de gick riktigt bra. Ont gör de men bara att kämpa på! Så nu har jag övningar och tillgång till gym hos min sjukgymnast en månad till att börja med..  Hem snabbt för dusch och lite så innan jobb 16-20.30. Nu känner jag av både ryggen och lederna. Antar att träningsvärken imorgon och på fredag kommer att kännas! 
 
Nu ska jag varva ner lite innan jag ska sova tidigt! 

Kommentera inlägget här :