Ren lägenhet!

publicerat i Inredning;
Solig dag!
 
Nationaldagen idag och solen skiner! Jag har dock bara varit inne idag och städat. Gick av mitt nattpass och åkte hem vid 8.15. Somnade ett tag i soffan innan jag satte igång med städningen vid ca 11 och är klar nu. 7 timmar!
 
Så härligt med städat och rent hemma nu. Jag avskyr stökigt men ändå lyckas man alltid ställa till de hemma.
 
Jag ska faktiskt ta mig ut i solen en stund nu :).
 
Satt upp två lyktor på var sida av vardagsrumsfönstret!
 
Hallen får rosorna stå!
 
Ny blomma i köket. Plus att ljusstakarna från sovrummet fick byta plats!
 
Bytte även plats på mitt fina tårtfat från Mateus och skål från Gerbera!
 
Bytt badrumsmatta! Ser dock smutsig ut på bilden men de är den inte :)
 
Nytt i sovrummet! Jävligt skrynkligt men som sagt nytt! :)

Kommentera inlägget här :