Onsdagkväll

publicerat i Allmänt;
Oj oj vilken härlig eftermiddag/kväll jag haft! Slutade som skrivet redan kl 13 idag. Gjorde lite ärenden innan en löprunda. Duscha och gjorde mig iordning för att träffa min vän Elina strax efter 16.
 
Vi satte oss på C&L för en sallad och bara snacka massor i solen. Satt och njöt länge.. Sedan tog vi oss en glass och åkte iväg till en park och satte oss på en filt i solen. Hade musik på och hade de nice. Sen kom även en vän till mig förbi för att hälsa på. Vi tre satt en stund innan jag och Elina sen kom på att sola. Så vi drog iväg och solade 24 minuter,. Fasen va de känns i kroppen när man solat 3 gånger på 4 dagar.. Behöver nog vila min stackars hud lite.
 
Körde sedan hem Elina till min gamla by där vi växt upp. Tog mig sedan enb löprunda förbi hos min bror och hans fru. Kan bara säga att de var en bra dag idag!

Kommentera inlägget här :