Helgen som varit

publicerat i Allmänt;
Hej hallå! De är måndag & ny vecka. Har haft en underbar helg så tänkte berätta lite om den nu innan vecka 43 drar igång.
 
I torsdags slutade jag runt 17 tiden & en kvart senare befann jag mig på tåget mot Södertälje. Där hämtade Anders upp mig för att vi sedan tog oss till Kristian & hans lilla familj. Han & hans flickvän fick en dotter för ca 4 månader sedan. Så de va första gången vi träffade nytillskottet. Gav lite presenter & fikade. Mycket trevligt. 
 
Sov hos Anders farmor & farfar till fredagen. Anders åkte & jobba medans jag låg kvar & sov. Kom upp i god tid för att sedan ta en bil in till Södertälje & möta upp Anders för att sedan bege oss till Skärholmen. Där inhandlade vi päls till min nya vinterjacka innan vi begav oss mot Saltsjöbaden. Det va där vi hämtade våran efterlängtade GOSBOLL!!! Han blev uppfödd & uppväxt i en superbra familj med katter, hundar & barn vilket är bra för framtiden. 
 
Vi åkte sedan hela vägen hem med honom i hans nya bur. Först va de väl tråkigt för honom men sen sov han mest.       Han va duktig när han kom hem & nyfiken. Vi visade honom kattlådan som han lärde sig direkt vart den var. 
På kvällen fick vi lite besök av min familj för att hälsa på våran fina kille. Såklart sov han i sängen med oss & gör de varje natt hittills!
 
Lördagen började med att vi blev väckta av att Gosboll ville kela & leka. Så de va bara att stiga upp när han ville. Tog de mest lugnt & busade med honom innan vi sedan skulle iväg. Kl 16 var jag hos Emelie där de va lite tjejkväll för att hon fyllt 20 år. Hon hade sexparty. Alltså såntdär homeparty, där de kommer hem en som säljer grejer. De kan ju va typ vad som helst. t ex ljus, heminredning eller sexleksaker m.m. Vi hade de riktigt skoj faktiskt :). 
 
Igår söndag blev vi väckta av Gosboll också som ville leka. Vid ca 14 tiden åkte jag till jobbet med honom för att dom där skulle få se & klappa honom. Blev mycket uppskattat :). Var kvar där en kort stund innan jag sen åkte hem igen. Blev en lugn kväll igår. 
 
Ja, mycket text & ingen bild. Har inga här på datorn så därför bildlöst. Men som sagt har jag haft en jättebra helg!
 

Kommentera inlägget här :