Min onsdag!

publicerat i Allmänt;
God kväll härliga dag!

Idag har sommaren i Sverige verkligen visat sig på sin glada sida. Dock jobbade jag 7-16. Men de gick de med. Vi va ner på stan & käkade glass så :). Cyklade hem till min lediga sambo som hade varit snäll & tagit hand om hantverkarna som är här. Dom har börjar i vardagsrummet så just nu är de lite kaos här hemma. Men de är bara att stå ut då de blir kanon!! Sen är de lite i köket & tapeter i sovrummet kvar!

Slutade som sagt kl 16. Tog en dusch när jag kom hem & sen drog jag & Anders för att spela minigolf. Jag är dock superdålig men de är kul ändå. Träffade söta Ida där med :). Åkte hem för att lämna bilen innan vi gick ner på stan för att möta pappa, mamma, Dennies, Krille, Andrea & Veronica. Skulle ätit tacos som buffé men valde de nya stället i K-holm i stället vilket var bra & god mat där. Tog några cider & vi hade de riktigt trevligt! Efter några timmar när vi skulle gå hem så såg vi Batmanbilen utanför biografen. Hur cool som helst jue! Dock har jag bara bilder på mobilen & jag skriver ju inte från den nu då jag inte har något internet på den då de hänt något?! Men kan lägga in de när internet funkar!

Nu ska iallafall jag sova. Trött & har migrän. Anders kan ju vara vaken hur länge som helst då han är ledig imorgon.

Ha de bra alla så hörs vi! :)

Kommentera inlägget här :