Inget internet alls :/

publicerat i Allmänt;
God kväll! Här sitter jag nu på Anders dator uppkopplad från hans internet då mitt internet har slutat fungera alls på min mobil. Plus att vi inte skaffat något hem ännu. Jävla kul!

Hur som helst. Vi har varit i Skåne hos svärföräldrarna sen i fredags. Anders kom hem efter jobbet en snabbis innan vi satte oss i bilen i färd mot Helsingborg. Kom ner i skaplig tid så vi gick ut & åt på restaurang. Hur mysigt som helst plus att värmen va med oss!

I lördags vankades de fest. Svärfar har fyllt 40 i Mars månad. Ja ni läser rätt, han är bara 40!! Plus att dom slog ihop de med inflyttningsfest. Så dagen spenderades med att hjälpa till där hemma & att fixa sig för kl 17 kom det gäster. Var närmare 40 pers & de va mycket trevligt. Lärde känna lite nytt folk lite smått.

Så i söndags åkte jag till Tyskland. Anders blev kvar i Helsingborg medans jag åkte med hans farmor, farfar & faster. En trevlig resa & lång. Blev borta hela dagen. Men bra väder iallafall!! :)

Sen igår så spenderade jag & Anders lite tid tillsammans bara han & jag i Skåne. Vi åkte till ett stort köpcentrum & tittade lite. Köpte mig en efterlängtad sminkväska från Make Up Store. Sen på kvällen låg jag i den nya hammocken & läste medans Anders var iväg & golfa med lite folk. En bra dag även de !

Sen idag då. Jo, bra väder! Mycket bra väder! Har suttit i en bil i flera timmar. Är nu hemma igen. Stannade till i Gränna för att inhandla polkagrisar :) Plus att ikväll gick jag & Anders på bio. Mysigt!!! haha de va bara vi & två till där. Men de är ju helt okej de också!!

Jaha, nu har jag skrivit av mig lite om dom senaste dagarna! En trevlig liten semestertid kan man ju kalla de då jag tar semestertider lite då & då. Jobbar ju hela sommaren annars så :)

Ha de bra tills jag kan skriva nästa gång :)

Kommentera inlägget här :