Skidsemester!

publicerat i Shopping;

Hello! Som jag redan skrivit om (tror jag) ska jag om ett par veckor åka på skidsemester. Har två gånger tidigare varit i Stöten men denna gång blir de Hundfjället. Ska bli kul att testa på nytt ställe. Men inte alls lika kul att läsa på Aftonbladet idag att en omkommit i en backe där (eller dog på sjukhuset efter att ha gjort sig illa i backen)..

Men eftersom de va två år sen sist vi var iväg så behövs lite nya kläder m.m. Så började titta redan dagarna efter vi bestämt att åka. Hittade då jättefina byxor & tillhörande jacka. Dvs dom hör ihop & jag betalade ett pris ihop för dom. Mycket rosa såklart :) Hittade rosa underställ också, nya vantar som jag fått av Anders innan jul. Ny pjäxväska & även ett par rosa/vita stavar. Då slipper jag hyra stavar :) Har även hittat en bra mössa att ha (då jag behöver en som inte gör att de kommer kall blåst i örat) men den är lite dyr. Får väl se om den kommer få följa med mig iallafall då de är viktigt för mitt sjuka öra. De som ska inhandlas nästa är två par rosa skidstrumpor :) Har full koll!

Men här är iallafall bilder på de nya inköpta inför resan :)


Nya jackan.


Nya byxorna.


Nya vantarna jag fick av Anders innan jul.


Rosa underställ.


Rosa pjäxväska.


Nya stavar.

Kommentera inlägget här :