Kväll

publicerat i Allmänt;

God kväll! Vilken dag jag haft.

Började med lite samtal & lite fix. Kl 14.10 hade jag tid för massage. Kan verkligen slappna av så efter de kändes som att hela hjärnan var bortmassagerad! Stressade iväg för att fika med Malin, Ida & Denice G.K. Mycket trevligt. Satt ett tag för att prata men jag va riktigt trög! Gick lite på stan innan vi mötte upp Denise & åkte hem till min farmor & farfar. Blev kvar där en stund innan de bar av till Ungdomsrevyn som hade genrep idag. Åh, blev så sugen på att vara med. Lite ånger över att jag hoppade av årets revy! Men de blev nog bäst så. Dom var iallafall mycket bra, ska även gå imorgon på premiären! Nu är jag hemma & sitter i soffan. Ont i halsen så ska nog snart sova. Har lite att göra i helgen. Nice Nice!

Kommentera inlägget här :