Babbel!

publicerat i Allmänt;
Oj oj oj de närmar sig. Imorgon ska allt vara klart & helt utflyttat. Lämnar nycklarna imorgon! Dom ska även in i lägenheten & börja fixa. Plus att dom ringde idag om mer jobb. Kommer att gå på vikariat nu i December & början av Januari :) Glad flicka! Men vi är två som delar men de känns jättebra då jag inte behöver jobba julafton utan jobbar dagen innan :) Super! Är nu hemma hos Dennies. Han är verkligen guld värld denna vän! Han ställer upp till 100 % för mig & min familj! Ska snart hem för att plocka iordning då dom kommer & ska tapetsera & måla imorgon :) Skönt så jag får börja inreda sen :) December känns som att de blir en jävligt bra månad! Bara att hoppas :) Ska kolla de sista här sen ta en pratstund med Dennies innan hemgång. Ont i ryggen som faaaaan så jag blir tokig snart! Sitta är de värsta! Men ska inte klaga... Ska gå nu. Hejs!

Kommentera inlägget här :