Om veckan

publicerat i Allmänt;
God dag! Dåligt skrivande & stress. Mycket att göra helt enkelt. Så tänkte rabbla upp lite om vad som hänt senaste veckan..

Måndag: Började med att klassen samlades i skolan 7.15. Efter de bar i av till Julita. Där hade vi lektioner om olika saker. Min grupp hade "Rörelseorganen" & då jag just pratade om skelettet. Sjukgymnasten efter de. Stan med pappa en sväng. Hemma sen så pluggade jag teori. Mådde inge viadre p.g.a nervositeten inför tisdagen.

Tisdag: Var hemma från skolan. Sov lite längre men vaknade såklart runt 15 gånger på natten för all nervositet. Vid 11 tiden var jag där man skriver teoriprovet för körkort. Vid 11.15 satte de igång. Provet gick strålande & jag klarade de!! (Vilket jag absolut inte trodde att jag skulle göra) Efter de sen åkte jag & mamma o gjorde lite ärenden. På kvällen tog jag de bara lugnt & njöt av att jag klarat provet.

Onsdag: Sovmorgon från skolan. Men jag hade körlektion kl 9.35. Gick inge bra tycker jag medans min körlärare tyckte de.. Sedan skolan. Sen åkte jag med pappa & storebror till tippen & slängde massa grenar för att sedan åka hem igen. Åkte sedan i till stan på kvällen idag för att det var tjejkväll på stan. Vilket innebär att det var extraöppet. Mötte upp Denice G.K för att hitta kläder till henne till kryssningen. Hittade endel fint :)

Idag torsdag: Började med skolan i ca 1 timme för att sen ha körlektion. Gick bättre idag men är fortfarande nervös inför att jag ska ha uppkörning om ett tag. Nu sitter jag här i skolan medans de andra är & äter. Jag äter morötter istället. Snart kommer tjejerna tillbaka från maten & då ska vi köpa biljetter till studentbalen :)

Kommentera inlägget här :