Bilder från kalaset

publicerat i Allmänt;
Här kommer några bilder från kalaset vi var på igår. Började med mingel & champange kl 16.30. Vid ca 18 tiden åt vi. Krille & Andrea hade fixat en överraskning. Min (våran) vän Marcus som är trollkarl kom & trollade för gänget där & speciellt för Hans som fyllde. Mycket trevligt. Marcus blev kvar en stund & även Dylan som följde med. Efter en stund där blev de tårta med kaffe m.m. Kvällen slutade med en mycket trött Linnea!!


Mingel! Anders & jag <3


Mingel - Jag (jag hade på mig min första studentklänning.
Köpte därefter två till innan jag blev nöjd. Så denna klänning
hade jag alltså inte på studenten!)


Min fina fästman <3


Sångtexter!


Mr Mac! (Marcus som trollar)


Tårta! en av tre. På ena var det även en ätbar gubbe på!

Kommentera inlägget här :