God kväll fredag!

publicerat i Allmänt;
Hello! Ligger just nu i soffan & väntar på att Big Brother ska börja. Inget annat bra på tv :/

Åkte tidigare idag till mormor & morfar för att hjälpa dom i trädgården lite. Men först kollade jag såklart på bröllopet på tv :) Så fint!! Jag åkte hem snabbt för att duscha & byta om. Åkte sen in till stan för att handla med Anders, pappa, mamma. De till imorn när de ska firas att pappa fyllt :)

Jag & mamma åkte sen till sjukhuset till fotvården där. Hon blev galen över hur läkaren kan säga att han vill vänta med operation. Så nu MÅSTE jag opereras nästa vecka :/ Ska få en akuttid (IGEN) för operation... :( Känns inge kul alls eftersom jag är så rädd för bedövningssprutorna!!! Jag vet ju hur ont de gör & hur rädd jag är... Usch, orkar inte tänka på de nu..

Jag & mamma har även nu köpt tyg till min balklänning. Lite sent ute med tanke på att balen är nästa helg men mamma är duktig på att sy så :)

Nehe, nu ska jag nog hitta på något innan Big Brother börjar!

Kommentera inlägget här :