Fredag & långhelg!

publicerat i Allmänt;
God dag! Sovit dåligt som FAN inatt. Haft en sån smärta i tån! Vaknat en hel del, legat & gråtit en hel del också!!!

Dagen idag då, är ledig idag. Så jag gick upp vid 10 tiden efter att kollat lite på nyhetsmorgon. Sitter nu i ett fotbad för att hjälpa tån lite. Har fått akuttid idag hos en som ska hjälpa mig ännu mer med tån. En typ fotvårdare fast på sjukhuset. Hon ska tillochmed stanna kvar efter sitt jobb för att dom har igentligen inga tider.. Så gulligt! Hon sa att jag måste få hjälp NU!

Gissningsleken är lite rolig :) Kommer väl att meddela rätta svaret senare idag tror jag?! Får se om jag hinner.. Annars blir de väl i helgen?! Nee nu ska jag dra!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie G:

Att du vågade:) Kramis

2:a kommentar, skriven , av Linnea:

Menar du de jag gjorde igår? :) Ktam

Kommentera inlägget här :