Genrep avklarat!

publicerat i Allmänt;
God kväll! Dåligt skrivande & dåligt med bilder jag sagt ska komma in på bloggen. Men jag har verkligen ingen tid över att sitta vid datorn i dessa tider. Behöver fler timmar på dygnet just nu!!!

Iallafall, hemma från genrepet nu. Gick inge vidare för mig men hoppas på bättre imorn på premiären!

Idag då, försov jag mig så kom lite sent till skolan. Skulle haft två redovisningar men de blev ingen. Ena redovisningen skulle vara i Oranisation & ledarskap men där glömde våran lärare bort att han hade lektion. Andra skulle vara i Socialt behandlingsabete men där kolla vi på film i stället. Gick tidigare för jag skulle till sjukhuset med mina onda leder. Direkt efter de inhandla lite saker till revyn & sen direkt dit. Gå igenom lite, sminka sig lite, fixa håret lite & sedan köra igång föreställlningen. Så har min dag varit idag. Är så trött just nu så ska äta, duscha sen SOVA!!!!

Kommentera inlägget här :