Min dag

publicerat i Allmänt;
God kväll! Idag har jag hunnit lagt ut två delar av bilder. Kommer nog att komma en, två eller kanske tillochmed tre delar till. Jag är himla dålig på att lägga upp bilder dag för dag på bloggen. Det är nog något jag borde tänka mer på. Vet ju själv att de blir roligare att läsa en blogg om det är lite bilder...

Idag började de med att de bestämdes att de skulle golfas idag. Pojkvännen min & hans farfar skulle spela golf. Jag hängde med för att komma ut lite men blev sittandes i bilen isället. Blåste förmycke för att jag skulle gå runt i ca 2 timmar... Efter de blev de god mat som grillbiff med pommes. MUMS! Slappa sedan hemma & gjorde mest ingenting då Anders & Kristian fick för sig att spela golf, igen för Anders del.. Tänkte först stanna hemma men Anders fråga om jag ville med ändå för att Kristians flickvän Anna hängde på, så då gjorde jag de med. Blev svårare & svårare för pojkarna att spela vartefter de blev mörk + att de blåste himla mycke också! Kallt som attan var de med! Nu väl hemma igen så ligger jag under täcket & har kollat lite på tv fast på datorn.. Ska nog bestämma mig för om jag ska lägga upp en del bilder nu eller om de blir imorn. Är jättetrött & ska upp supertidigt imorgon..

Kommentera inlägget här :