Avbokat nageltiden

publicerat i Allmänt;

Har nu avbokat min nageltid som jag hade imorgon.. Känner att jag inte hinner eftersom jag ska praktisera imorgon & vill inte komma försent. Men hon ska ringa upp mig imrgon så vi bokar en ny tid som funkar lite bättre! Så jag fixar mina naglar själv imorgon & tills jag ska iväg.. Imorgon ska jag träna hade jag tänkt, även fixa lite annat grejs & sen blir de praktik! Ska boka ny tid hos sjukgymnasten eftersom jag avbokade den i torsdag. Haha nu låter de som jag avbokar allt jag bokar men så är det inte!

Nu är även Wallanderfilmen slut så vet inte riktigt vad som kommer på tvn nu, brukar väl inte va något speciellt bra denna tid på en söndag kanske? Ska väl plocka fram saker & ting tills imorgon, sen vet jag inte riktigt.. Ska väl pyssla lite innan jag ska sova. Jag har så svårt att lägga mig i skaplig tid, folk tycker nog att jag borde va trött & lägga mig nu med tanke på att klockan är runt 10 över 11 men men.. Skriver kanske ett litet god natt innan jag lägga mig sen, får se! Chingeling!

Kommentera inlägget här :