Torsdag

publicerat i Allmänt;
Hello! Hann inte skriva imorse.. Idag iallafall hade vi föst matte sedan idrott. Där spelade vi fotboll & innebandy. På fotbollen råkade jag slå till mig själv på munnen med haden eftersom jag fick bollen mot ansiktet så jag blev lite svullen på överläppen, haha! Men de gick över snabbt. Sedan hade vi ARL där jag & några till oförberätt prov. Klassen hade de under den veckan jag var i Stöten. Efter de hade jag sen räddningsmedicin där vi kolla på senaste Wallande som kommit ut på DVD. Efter skolan blev de promenad sedan träna. Åkte sedan iväg & handla lite saker till lägenheten (Krilles lägenhet) med Krille & pappa. Nu är jag hemma & ska äta snabbt sen plugga. Har en del tills imorgon. Bland annat prov så behöver kolla igenom de lite.  Chingeling!

Kommentera inlägget här :